Saturday 16 November 2013

Salam buka kedai.

Alhamdulillah.

Dah lama saya merancang untuk buka blog ini sebagai medium menjual akar tongkat ali original.

Original di sini maksud saya ialah akar tongkat ali yang belum diekstrak. Bukan serbuk dan bukan campuran dalam kopi.

InsyaAllah saya hanya menjual kepingan akar tongkat ali. Hanya dipotong nipis agar sesuai untuk direbus dan diminum. 

Saya sama sekali tidak menjual akar tongkat ali yang dikisar atau diproses serta dicampur bahan kimia.

Saya hanya jual akar tongkat ali original.

Dalam blog ini saya akan paparkan harga jualan saya.

Saya akan beri info berkaitan khasiat tongkat ali dan cara pengambilannya.

Moga usaha saya ini membawa kebaikan pada kesihatan anda.

Saya juga berharap usaha saya menjual akar tongkat ali ini memudahkan anda yang sukar mencari tongkat ali yang sebenar.

Sekian, Wassalam.

4 comments :

  1. salam tuan...saya idris dari terengganu ada menjual gelas dari akar tongkat ali...kalau tuan berminat utk berkenalan,ws 0127836030

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam..encik idris, menarik tu gelas akar tongkat ali. Insyaallah sy akan hubungi encik.

      Delete
  2. 01135404125 kenalan mencari tongkat Ali original 5 tan ke at as...whataap

    ReplyDelete
  3. Saiful Mempunyai Lebih 50,000 Anak Pokok Tongkat Ali...Harga Borong Rm4.00 (Pengangkutan Tidak disediakan) call atau Wasaap 0108696412... Harga Rm8.00 sepokok bg yg beli 100pokok keatas..(penghantaran Percuma)...

    ReplyDelete